Ter uitbreiding van ons team zoeken wij een
Financieel administratief medewerker (parttime)
Jij bent proactief en nauwkeurig. Jouw kracht is dat jij snel cijfers doorziet en je nieuwe werkzaamheden snel eigen maakt. Samen met jouw team zorg jij ervoor dat de administratie op orde is. Zo draag je bij aan een unieke beleving voor onze klanten.
Ben je op zoek naar een uitdagende baan waarin jouw werkdag er elke keer weer anders uitziet? Dan zijn wij opzoek naar jou!
Wat ga je doen?
Als Financieel administratief medewerker draag jij zorg voor het proces van orderverwerking. Je hebt een breed takenpakket en leert alle financiële en operationele aspecten van ons bedrijf kennen en draagt zorg voor de juiste financiële afhandeling. Jouw werkzaamheden bestaan uit:
- Je verwerkt de inkoop- en verkoopfacturen op een correcte manier;
- Je haalt de uren op uit het digitale-systeem en verwerkt deze in de urenadministratie;
- Je doet de nacalculatie van de facturatie;
- Je houdt het financieel dagboek bij;
- Je doet de administratie van abonnementen.
Wat breng je mee?
- Je hebt financiële kennis op minimaal mbo niveau 4 werk- en denkniveau;
- Je hebt kennis van (financiële) projectadministratie;
- Je werkt nauwkeurig en weet goed prioriteiten te stellen;
- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je bent communicatief vaardig, stressbestendig en flexibel;
- Je houdt ervan om in de papieren te zitten.
Wij bieden jou:
- Een mooie parttime job van 24-32 uur (andere uren in overleg mogelijk);
- Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
- Groei- en ontwikkelmogelijkheden;
- Een sociaal en innovatief familiebedrijf met veel saamhorigheid.
Interesse?
Jouw sollicitatie is van harte welkom! Vul onderstaand sollicitatie formulier in en wij nemen spoedig contact met je op. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Maurits van Klompenburg via telefoonnummer 0525-685320 of stuur een email naar mvk@klompenburg.eu